Banko i Svanestuen

Banko og salg af amerikansk lotteri. Øl/vand/kaffe til rimelige priser. Spilleplader sælges fra kl. 13.

Danmarks Dejligst

Se evt. mere her https://www.facebook.com/DanmarkDejligstKarrebaeksminde

Lær at trylle, med Lars Udengaard

20 børn inviteres indenfor til en eksklusiv trylleworkshop. Alle lærer 4-5 gode tryllenumre. Numrene produceres med tape, sakse og snore og alle børn får deres egne tricks med hjem. Efter workshoppen tryller Lars U med det fede trylleshow. De børn der har lyst kan vise hvad de har lært.

Børnedisko

Diskotek for børn med musik og dans. Boden med popcorn, chips, sodavand og slik er åben.Det koster 20 kr. at deltage inkl. saftevand og lidt slik. Sted: I Svanestuen.

Brandbiler, skum og sjov

Brandbilen kommer og sprøjter masser af vand og skum. Hvis du møder op ved bådebroen kl. 11, kan du være heldig at få en tur rundt på pladsen inden, der sprøjtes med skum oppe ved kæmpehøjen. Aflyses i tilfælde af udrykning.

Musik i Købmandsgården

Fest og dans i Købmandsgården.Salg af markedspølser, drikkevarer og popcorn. Lars  Sørensen spiller op til dans

Bål og hygge

Vi hygger omkring bålet, og finder på noget hyggetligt Husk at tage en voksen med.Vi ses ved bålstedet bag poolområdet.

Musik i købmandsgården

Musik i købmandsgården Der vil være salg af drikkevarer. Butterflies, underholder

Skattejagt

Skattejagt for hele familien. Der er præmie til vinderholdet. Vi mødes i Svanestuen. Tilmelding via SMS til Sanne 4246 8098

Børnediskotek

Brandbiler, skum og sjov

Brandbilen kommer og sprøjter masser af vand og skum.Hvis du møder op ved bådebroen kl. 11, kan du være heldig at få en tur rundt på pladsen inden, der sprøjtes med skum oppe ved kæmpehøjen.Aflyses i tilfælde af udrykning.

Musik i købmandsgården

Underholdning i købmandsgården. Team Evergreen, underholder med god musik. Salg af markedspølser og drikkevarer.

Kreativt værksted

Vi udfolder os kreativt med tegning, maling mm.Tag gerne en voksen med.

Bål og Hygge

Vi hygger omkring bålet, og finder på noget hyggetligt Husk at tage en voksen med. Vi ses ved bålstedet bag poolområdet.

Skattejagt

Skattejagt for hele familien. Der er præmie til vinderholdet. Vi mødes i Svanestuen. SMS til Sanne, 42 46 80 98

Cirkus Bella Donna

Karsten Klovn præsenterer et program med klovnerier, tryllerier, bugtaling, cowboynumre og sidst men ikke mindst den lille minigris Dalmatina og bugtalerhunden Vuffi, der er utrolig fræk.Billetsalget starter kl. 13. Pris: Voksen 40,-  barn 20,- Du kan købe popcorn ved indgangen. Bemærk de forreste rækker er forbeholdt børn Sted: Pladsen ved kæmpehøjen.

Musik i købmandsgården

Musik i købmandsgården Der vil være salg af drikkevarer. Coffeevoiee, underholder

Banko i Svanestuen

Banko og salg af amerikansk lotteri.Øl/vand/kaffe til rimelige priser.Spilleplader sælges fra kl. 13.

Afslutningsfest

Fest med spisning og underholdning med musik, Team EvergreenLækker menu fra kl. 19.00.Nærmere info i opslagsskabe på pladsen.

Bådebro tages ned

Vi hjælper med, at tage bådebroen ned. Hvis du gerne vil hjælpe så kontakt Rene, mobil 29271739

Med forbehold for ændringer/aflysninger